Saturday, March 24, 2012

彻底

我觉得我已经彻底的倒了,
在一起四个学期的朋友在发现到我的不开心,
是我伪装太好?
还是他们没在意到?
还是我的问题?
脸上写了不开心这个字
话,说的容易但做一点都不容易
今天,朋友说,
你会因为一个人而放弃你自己所要做,得到的事,
其实你应该学会放下,放下不开心的事, 放心不应该发在心上的事,
人不是完美,如果今天你过不好,有人会同情你吗?
我很想知道,有谁会答我一下的问题,
If today, I told what i feel,
is that I'm weak?
If today, I ask yours opinion,
Is that I'm not capable enough?
If today, I'm did what you said before,
Is that I'm stupid enough?
If today I just do what you said?
Is that I'm a good follower?
If today I just asking you feel question,
Is that I'm lack of competency?

I'm doubt on myself,
Is that I can't fulfill what you all need?
I'm doubt,
can I be a good leader?
I'm doubt,
Can i be a good friends?
I'm doubt,
Can i be a good room mate?
I'm doubt,
Can i be a good student?
I'm doubt,
Can i be a good daughter?
I'm doubt,
Can i be a good follower?
I'm doubt,
can i be a good listener?
I'm doubt on every thing I have now.

Cry doesn't mean I weak, I just express what I feel now,
If today you just keep scolding me, Thank you, I'm don't want anything from you =)
Stand strong,
but one day, you will have down moment as well =), 

我觉得这段日子,
我们就不应该见面,
我应该真真的放开自己的心结,
放开我手上的烦恼,
在迎接新的到来,
有时候,放弃不是因为投降,而让我自己看到更多在我眼前的机会,
有时候,我们会因为一些事而盲目了自己,也看不到更远的事,
对不起,
今天我真的太冲动了,不过也要谢谢你们愿意陪我出去散散心,
对不起,我需要时间来面对你们,
每一天的见面,让你们更了解我,
越觉得不是每个人能接受现在的我,
你们对我的要求,我真的做不到,
如果你们真的当我是你们的朋友,死党,
接受真真的我吧=)
我还是我,依然的我,
在你们眼前坚强的我,
以前是,现在是,未来是,永远都是,
只改变我的是时间=)

No comments:

Post a Comment